Even in the short time since the last year’s event, much has changed in the Chinese market. 2016 is the perfect time to advocate for digital approaches within pharmaceutical organizations.
On a macro level, new governmental policy is limiting the prices pharma organizations are able to charge for their drugs, and the government is trying to tightly control insurance coverage. As such, insurance policies are much stricter, and pharma is feeling the pressure. With decreased margins leading to less money to spend on marketing communications, having a larger sales force is no longer a competitive advantage. This has been the first year of single-digit growth in China — is this the new norm? No matter what, pharma is readily adopting new digital ideas and innovations for channel management and improvements to sales teams’ effectiveness.
Patient centricity has become a core tactic for pharmaceutical companies due to this increased pressure — and is no longer purely a corporate image tool. New strategies to increase drug adherence and the development of more direct tools for patients is paramount, and digital is the key medium for improving this.
The 4th Digital Pharma China event will provide you with the road map to delivering true customer centricity and an experience that connects them to your brand. To transition from an assets company to a solutions provider, pharma organizations need to address a very important question: How can you launch for a solution, not just a product?
Plików cookie używamy do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Dzięki Twojej zgodzie możemy lepiej dopasować ofertę do Twoich zainteresowań i preferencji.
Klikając na przycisk „Zaakceptuj wszystkie ciasteczka” oświadczasz, że wyrażasz zgodę na instalację w tym urządzeniu wszystkich plików cookies używanych na naszym Portalu przez MEDtube sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Złotej 59, 00-120 Warszawa („MEDtube sp. z o.o.”) oraz podmioty trzecie, tj. Google LLC, Meta Platform Ireland Ltd., LinkedIn Ireland Unlimited Company. Dzięki ww. plikom cookies będziemy mogli śledzić Twoje zachowanie na stronach Portalu a następnie je analizować w celu zrozumienia sposobu korzystania przez Ciebie z Portalu, dostosowania Portalu do Twoich potrzeb.Pliki cookies umożliwiają nam również zapamiętywanie wybranych przez Ciebie ustawień i personalizację interfejsu Portalu. Więcej informacji na temat ww. plików cookies, ich funkcji, podmiotów je instalujących oraz celów do których będą wykorzystywane znajdziesz w Polityce cookies Portalu.
Jeżeli klikniesz przycisk „Zgoda na wybrane” wykorzystamy tylko niezbędne pliki cookies do prawidłowego działania Portalu, a także te pliki cookies, na których gromadzenie wyraziłeś dobrowolną zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka.
Pamiętaj, że zawsze możesz określić, które konkretnie pliki cookies będą zainstalowane w tym urządzeniu końcowym. Wyrażenie zgody (przez kliknięcie „Zaakceptuj wszystkie pliki cookie”) lub dokonanie ustawień na instalowanie cookies jest dobrowolne. Po wyrażeniu zgody możesz w każdej chwili zmienić zasady przechowywania lub dostępu do cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej w Twoim urządzeniu. Zmiana ww. ustawień nie wpłynie jednak na legalność przetwarzania danych zebranych za pośrednictwem cookies zainstalowanych przed zmianą ww. ustawień.
Cookies instalowane przez MEDtube sp. z o.o. lub informacje zbierane za ich pośrednictwem w pewnych okolicznościach można uznać za dane osobowe. Administratorem danych osobowych jest wówczas MEDtube sp. z o.o. Kontakt z administratorem możliwy jest listownie, pocztą e-mail na adres [email protected]. Masz prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia oraz ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Przysługuje Ci prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych na Portalu znajdziesz w Polityce prywatności.
Niezbędne pliki cookies ─ pliki cookies niezbędne do funkcjonowania Portalu, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Portalu.
Nazwa
Opis
Okres przechowywania
Dostawca cookie
PHPSESSID
Ciasteczko sesyjne
24h
MEDtube
acceptCookies
Przechowuje informacje o zaakceptowaniu informacji o ciasteczkach
1 rok
MEDtube
Analityczne / Wydajnościowe pliki cookies ─ pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu, które pomagają nam zrozumieć w jaki sposób wykorzystywany jest nasz Serwis lub umożliwić jego dostosowanie.
Reklamowe ─ pliki cookies umożliwiające dostarczanie Usługobiorcom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich preferencji i zainteresowań, odwiedzin na stronie internetowe.
Nazwa
Opis
Okres przechowywania
Dostawca cookie
Facebook Connect, (_fbp)
Informacje o przekierowaniach Facebook
1 kwartał
Facebook
LinkedIn, (ln_or)
Służy do określenia, czy analizy Oribi można przeprowadzić w określonej domenie